امیر سرتیپ کیومرث حیدری:خانواده شهدا همانند صدف، گوهر شهید را در دامانشان تربیت کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 124
نویسنده : علی

 در این مراسم همچنین نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اردبیل ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم گفت: ما در استان اردبیل به برگزاری چنین مراسم باشکوهی نیاز داریم تا بتوانیم گوشه ای از دین خود را به شهدا ادا کنیم. این شهدا بودند که با شجاعت، بصیرت و خون سرخ خود کشور ما را در دنیا، کشوری با عزت و شجاعت معرفی کنند، پس باید بدانیم که بهای بزرگی در این راه پرداخته ایم و با اقتدا به شهدا و ولایت فقیه و بصیرت افزایی  این اقتدار و عظمت را حفظ کنیم.

در ادامه این مراسم، فرمانده تیپ 40 پیاده نیروی زمینی ارتش نیز به بیان رشادت های شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح برای ادامه راه شهدا و تبعیت از آنان آماده هستند و هر زمان کشور نیاز داشته باشد ما داوطلب شهادت در راه دین و آیین و سرزمین خود هستیم.

گفتنی است، نخستین یادواره یک هزار و 181 شهید ارتش در استان اردبیل امروز و با حضور بیش از  4 هزار نفر از خانواده های معظم شهدای این استان در مجموعه ورزشی رضازاده شهرستان اردبیل برگزار شد.



:: برچسب‌ها: نزاجا، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: